Ensam

Jag är nu ensam, har inte varit det sen i Torsdags. Bara några få korta stunder, men imorgon blir jag nog ensam hela dagen! Konstigt. :P

Snö har vi också! Jag blir galen på det här jävla mars vädret! Ge mig soool och 25 grader! Ge mig bikini på stranden, ge mig små skor, ge mig brun hy, ge mig glass, ge mig sommar! Är det för mycket begärt? :P
Tänk, inget plugg, inga krav, bara vara. Ta dagarna som de kommer, dra ner på "stan" och käka glass. Sitta i Stockholm med solbrillor och käka jordgubbar i kungsträdgården. Att gå utanför huset på 2 sekunder istf 2 minuter, att se smal ut i sommarkläder istf tjock och marshmallowig i vinterjacka.
SOMMAR, ME WANT!


Nu ska jag sova, och drömma om grönt istf vitt.

Natti natt

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0