Excel

Sitter här och försöker förstå mig på Excel. Var väl ca ett år sedan jag var inne och pillade med det programet. Det där MVGt i datorkunskap kanske inte var så välförtjänt egentligen? Men men, min datalärare vet ju inte att jag nu sitter och svettas över alla dessa funktioner som finns tillgängliga. Det är ju ett jäkla bra program, det måste ni hålla med om. Jag var så otroligt mogen för ett år sedan så jag förde "bankbok" på excel förut. Hade precis börjat tjäna "mycket" pengar och ville hålla koll så jag inte slösade bort allt. Hur tror ni det gick? Jag hade stenkoll på vad jag slösade pengarna på, men inte fan slutade jag för det haha. Pengar är till för att spenderas helt enkelt ;)

Har betalat lite räkningar och sånt tråkigt precis, och kände mig nördigt kreativ helt plötsligt. Så det jag nu ska ha excel till är att räkna ut hur mkt pengar pappa ska ha i "hyra" av mig för det här året. Det kommer säkert inte bli en rolig historia, men ligger man efter så mkt som jag gör så får jag väl bita i det sura äpplet.

Frida, din och Tobbes "present" är nu beställd och på väg att skickas *BLINK BLINK* mahaha =D

Puss på er! / Fanny

Ps. Jag vaknade kl 5 idag, höhö ups

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0