För lite lön

Morr, jag är lite bitter för tillfället.. Gick in på nordeas hemsida för ett tag sen och såg min lön... Det var fan bara hälften av vad jag skulle ha egentligen! Jag är fan lite sur för tillfället, fast jag har hunnit lugna ner mig lite, det var värre för en stund sen haha. Jag kommer ju få dom pengarna sen, men fortfarande. Jag hade velat ha dom den här månaden! Hade tänkt betala halkbana och teoriprov nu liksom.. Bara att vänta med det ett tag till ^^ Eller låna, fast det hatar jag =/
Men men, nu lämnar vi det här ;)

Jag mår nästan bra nu, galet skönt! Efter en veckas sjukdom så är det här galet efterlängtat!
Sov till 3, mycket mycket skönt. Fast det kan bli spännande att se hur jag orkar gå upp kl 7 imorgon? haha
Var förbi på jobbet en sväng idag, skickade iväg Elvis födelsedags present och snackade lite skit. Jag blir helt lycklig när jag är med människor haha. Sällskapssjuk på höög nivå.

Jag är så pigg så jag har börjat städa! Hör och häpna, det kom till slut! Har t om tvättat en maskin också... En hel maskin med bara mina grejer... Pinsamt? Jaa, lite faktiskt. Men vafan, jag är renlig av mig och använder inte mina kläder så länge haha.
Ska snart bädda rent i sängen, sen blir det att försöka sova faktiskt =)

Börjar 8.30 imorgon till 17.. Härlig första dag på jobbet ^^
Men jag skulle bli bjuden på en påskkyckling-bakelse av en kille på jobbet så det kan det nog vara värt iaf ;) haha

Puss och godnatt!
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0