Fortfarande vaken

Jag har inte kommit särskillt långt sedan det förra inlägget. När jag skulle klicka upp avsnittet av Gossip girl så fastnade min blick på mappen "Gamla bilder". Och bara för att det var så jäkla kul att kolla igenom dom ännu en gång så tänkte jag dela med mig av en hel del bilder. Vad kan jag annars göra som är vettigare runt 5 en måndags morgon? ;)

Här har ni mitt liv i bilder, ungefär ;)
Ska försöka ta allt i ordning så gott det går.
 Måste väl bjuda på en bild när man tillhörde tandställningsgänget ;) Var väl typ 11 år där? haha
 Det här var väl.. I 5an kan jag tänka mig? Hemma hos Maria, minns allt som om det vore igår.
 HAHA. Min och Idils oootroligt heta ryggar. Från början av sjuan. H-by gård haha
 Nyår hemmas hos Bea. Måste ha varit. 04/05?
 Första gången på Andreas land.. Sommaren 04
 Vintern 06 på Andreas land. Mycket minnen med den där snögubben... haha

 Jag och min bättre halva Jesper på 9ans bal. Vi var lätt det snyggaste paret!

 Festen hos mig feb 06, nästan alla samlade.
 06 vs 07  Haha Malin kör på samma stil! ;)
 06, den legendariska LOL bilden haha
 06 vs 07  Bella drar fram det fulaste i mig haha
 Festen 07. Vårt lilla gäng =)
 Cypern 06, jag och bror min =)
 Första bilderna på oss. Någon dag in på gymnasiet. Haha vad vi var smååå!
 Vårt första besök i Märsta.
  Gamla tjejgänget på Skansen. Okt 06 tror jag det var? Innans Malins dejt haha =D
 Först Felica som liten liten valp. Sen en lite större Felicia ;) Saknar den korven!
 Är det någon som kommer glömma vad vår engelska vikarie utbrast när den här bilden på elvis blev synlig för hela klassen? Hahaha!
 Första fikan hos Petronella (vår lärare) Ni kanske förstår varför vi kallas brunluggarna? =p
 1 april 07. 3 års presenten.
 2 april 07. Den ultimata bilden på oss fyra =)
Skolutflykt 07.
 Sista skoldagen tillsammans innan Elvis åkte.
 Skolavslutningen 07 haha ;)
 Andreas land 07. Kräftan ville bada haha
 Blå Lagunen 07
 Österike med Andreas + familj 07. Oförglömlig resa!
 Gröna Lund 07. Elvis kom hem igen så vi kan göra såna här saker igen!

Näe, om jag skulle få igång det där avsnittet nu så jag kan få sova någon gång.
Godnatt, eller godmorgon för vissa. Puss / Fanny


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, härliga bilder ;D Gissar att du ligger och sover gott i din säng just nu :P

2008-03-24 @ 12:05:35
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0