Gästbloggare!

Så nu sitter jag här, med den absolut mest viktigaste (NOT)  emeliemon, enligt alfabetet? Vem vet, det vet jag ju inte, gr ju bara SAM. Dem trakkar mig. PÅ riktigt. För övrigt så har jag blivit anklagad för mordhotelse på Frida, Av LÄRARE och Elever. Racial profiling! För övrigt så anser jag att Frida borde växa upp, Emelie borde växa ner, att folk behöver gå in i den här bloggen lite oftare, och nu när jag är här så kommer kakorna hagla, pokemonen att staplas och naturligtvis, tobbe att stinka. För övrigt tycker jag att Friiiiiiiiida har konstig smak, jag menar, kolla hur tobbe ser ut (WTF?!) o sen Frida. Går inte ihop. Beast and the beauty liksom. Annars så är Tobbe bäst =D (NOT)
Smaken är som baken. Jojamensan, detta är goda tider, då Frida och Emeliemon har lärt känna denna ETTA, (Jag går bara ettan:/ dem mobbar mig!) ....Aaa. Iallafall. Skolans lunch suger. ALL MAKT ÅT TENGIL, VÅR BEFRIARE!

/Armin. Inte Ermin. Seriöst.

...(hoppas Tobbe inte kollar på deras blogg...juste...han är kille...klart han inte gör *YAY*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0