Hallå i stugan!

Jag har kommit på att när jag planerar något så blir det aldrig bra helt enkelt. Idag, skulle plugga satan och vara hur flitig som helst. Vad tror ni händer? Joo, jag somnar på matbordet och snarkar gott i en ... 2-3 timmar ungefär. Böckerna låg iaf bredvid mig, räknas det? Jag förstår inte hur jag kan vara så klantig!! Jag som skulle plugga så seriöst till det här provet och allting.. Imorgon måste jag alltså köra så det ryker. Om jag är taggad? Neeeej!

Hm, vad har hänt sen jag senast uppdaterade här då?
Joo, festen blev av som ni kanske märkte på mitt lilla inlägg när jag var lite väl rund om fingrarna. Det var 50-tals tema, jag hade världens fulaste kjol, men jag var glad iaf ;) Jag passade iaf in någorlunda bra. Vi var ett gäng på ungefär 10 pers som drog till festen, hade galet kul. Svingade våra lurviga rejält så jag vaknade med lite träningsvärk dagen efter. Jag och Elin fulade till oss två fördrinkar, fulaste på hela kvällen haha. Men som sagt, riktigt jävla kul, t om värt värken i fötterna efter promenaden hem.
Jag har kramat Peter Siepen! Och jaa, jag känner mig lite cool faktiskt haha ;)
Fler bilder kommer, ska bara få några till av en av blombrudarna =)


Jobbade dagen efter, började inte förän 4 så det var najs ;)
Skulle ha pluggat efter jobbet, hur tror ni det gick? Icke bra icke bra. Skippade t om festen i märsta för att jag skulle plugga. Men när brorsan lockar med en beck film och lite nötter så kunde jag inte tacka nej. Somnade för sent, och gick upp för tidigt idag för att jobba. Ett jävla drag på jobbet, sålde slut på nästan hela kondisdisken och vi sprang som små vesslor.

Träffade Amanda på vägen hem så vi gjorde sällskap. Hon fyller 18 år den 16e, så den 18e är det middag och en rejäl utgång som gäller! Är taggad till max haha ;)
Vi ska även simma på måndag, duktiga som vi är.

Jag har faktiskt klarat mig ganska bra med den här sockergrejen. Laddade upp som fan med frukt idag, och så hade pappa köpt jordgubbar till mig. Men som sagt, jag somnade ju =p
Det här kommer bli så braaa, jag känner det på mig ;)

Jag är ensam hemma för tillfället, skit tråkigt. Fast ändå skönt på ett sätt. Jimmy är på bortamatch och pappa är på dejt... Gör gamla människor sånt?! =p Därav mutan jordgubbar haha.  Stunder som denna saknar jag sällskap som fan. Ge mig en pojkvän tack!!
Mitt postragg vore iofs inte helt fel just nu haha.

Näe, nu ska jag faktiskt ta och läsa lite i boken innan det blir sovdags. Jobbar hela dagen imorgon också, det blir trevligt med pengar iaf ;)

Ja, jag vet att mitt inlägg inte har något som helst samband, men jag halvsover typ fortfarande haha
Puss / Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0