Hej..

Festen igår var helt okej, hade väl varit roligare om man hade tillhört dom lite onyktra, men nu tittade jag bara på. Det var nästan som en tv-show. haha. Gick hem till Tobbe och sov sen, klockan ringde 07.30 för en mycket tidig fotbollsmatch. Vid kvart i nio var jag hemma, gick och la mig och sov till kl. 12 sen, ändå är jag trött som bara den. Hur ska jag klara av resterande 10 (?) veckorna i skolan.. I'm gonna die.

Jag vet inte varför, men jag är lite nedstämd just nu av ngn anledning. Trots att inget är negativt, har bara fått höra roliga nyheter som t.ex. min kommande jobbintervju! Fifan, det är min första intervju, så läskigt så det inte är sant. haha.

Nu ska jag väl typ.. Slösa bort tid här vid datorn och göra totalt onödiga saker hehe.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0