Hejhejhej

Idag har det varit en rätt skön dag. Trodde den skulle vara förjävlig när jag var på väg till skolan i morse med tanke på att vi hade Kemi prov som jag inte var heeelt säker på och att jag kände mig lättirriterad. Men provet gick fort, för fort! Jag sitter alltid kvar sist.. nu var jag klar innan någon hade gått. Var tvungen att gå igenom allt minst 2 ggr. Haha vadå förvirrad?

Jag fick utlopp för min springarlust idag också! Började springa lite lätt på gymmet, det var riktigt härligt så jag sprang lite till, och sen lite till. Efteråt såg jag massa ljus som virvlade runt mig. Det märks att jag inte sprungit på ett tag..

Sammanfattning: Gick bra på provet och jag sprang.

Najs
/Emelie


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad duktig du är som springer. Jag skulle aldrig orka.haha

2008-03-13 @ 21:07:38
URL: http://contactghost.blogg.se
Postat av: Elvis

Emelie, verkar som att du hade en bra dag. PUSS :P

2008-03-13 @ 23:43:33
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0