Herregud

Fel låtar gick vidare i melodifestivalen.. :P

Idag var Sara här, vi lagade pastasallad och pratade om allt :) Mycket mysigt! :D

Sen ikväll var Tobbe här, vi lagade hamburgare och åt, sen blev det ju melodifestivalen. Mamma och pappa var inte hemma, och min bror hade en kompis här (12 år) som druckit en energidryck, hans pappa ringde till mig och sa det. Den snubben var "full" Herregud vad jobbig han var! Han vinglade runt som ett jävla fyllo! Mah! Jag blev lite irriterad, och när jag försökte få honom att dricka vatten genom att säga "Du har druckit tjurpiss, man måste dricka vatten då, (Lögn för att få honom att bli normal) jag vet det, för jag läser kemi och.."
"JAG läser OCKSÅ KEMI!"
Lilla du, jag tror det är LIITE skillnad, mellan en femteklassares och andra ringares Kemi.
MEN, han hade ju tänt på pulver!

Hahaha, ja ursäkta, men den killen är jobbig :P


God natt på er

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0