Inte lika bitter

Idag är jag faktiskt inte lika bitter som igår. Bitter ja, men inte lika extremt haha.
Jag är så stört trött både psykiskt och fysiskt för tillfället, så jag funderar faktiskt på att gå och sova nu på momangen.

Är hemma hos mamma för en gångs skull.. Iofs är hon inte här haha. Hon är i egypten 2 veckor, vet inte om jag har skrivit det förut? Men men, jag drog hit lite brudar och hade en skit mysig middag. Blir lika glad av att träffa dom där!
Och Andrea den jävla korven har tagit körkort utan att berätta något!! Så hon körde hit oss alla, mycket spännande haha. Jag stannade kvar, kände för att vara själv lite.. Funtar på att sova här imorgon också, lite lugn och ro. Vet dock inte om jag ska ut imorgon, men tror nästan jag skippar det. Skulle vara trevligt att jobba en lördag utan att vara toksliten från kvällen innan.. =p Det lär bli tillräckligt med alkohol på lördag liksom haha. Kanske ska börja tänka lite på min stackars lever..

Jobba idag var riktigt jobbigt. Ville bara somna om när klockan ringde kl 7. Gjorde mig kanske inte sååå populär hos chefen idag, men det skiter jag fan i. Han måste inse att det kaosar ute i spelet och göra något åt det. Blir fan sur bara jag tänker på det, så vi lämnar det ämnet tycker jag.. Lunchen var för övrigt jävligt god haha. Köpte pannkakor och så fick jag sylt och grädde från bagarna. Visste att det skulle löna sig att bli kompis med dom haha =D

Är ledig imorgon, fast lär få något samtal från jobbet iaf, det kommer väl vara kaos som vanligt. Men jag ska till skolan och träffa mina babes och göra något grupparbete. Mycket spännande =p

Näe, nu blir det fan sängen alltså. Lite läskigt är det allt att vara ensam i lägenheten... Murr =)

Puss och godnatt!
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Elvis

jag vet att det VAR på väg för jag FICK det ju idag!! haha fanny din mupp:D allt passade iaf jättebra, h&m är bäst ;)

2008-03-15 @ 04:31:13
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: Elvis

svar: oooh ursäkta då är det jag som är mupp! haha :D det är sant man blir blondare av att blondera sig:P >.

2008-03-16 @ 18:02:17
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0