Lång dag!

Ja fjuh! Det här var en lång dag, men nu ligger jag nerbäddad i sängen :D Med liiite huvudvärk däremot, men lite sömn på det så går det över ;)

Provet gick bra! Wiee, sista frågan skrev jag en himla massa om stress, något jag tyvärr har stor erfarenhet av. :P Så jag hade lite erfarenheter att skriva om, hihi.

Sen var det dans igen, ! Yay! Det var kuul, men våran kombination är ju så svååår, hahaha. Och en tjej svimmade, läskigt värre :/ Har aldrig sett någon svimma förut, bara mig själv, höhö. :P

Greys Anatomy är ju bara för underbart förresten! Är det bara jag som älskar det? :D, det är den enda serien nu för tiden jag känner att jag absolut måste följa.

Imorgon kommer Sara förbi skolan, :D hon går i skola ända uppe i sundsvall, så henne träffar man inte ofta längre. Senast var i julas :( (?) Men nu ;) Hihi, det blir första gången vi äter skollunch tillsammans på 2 år! hhah :D

Nu blir det bloggrunda, sen sova!

Godnatt!

Friiida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0