Lång sammanfattning

Det här kommer säkert bli ett jätte långt, och säkert jätte onödigt inlägg men det skiter jag i =D

Har några dagar att sammanfatta, så ni vet ;)

Fredag, Fru bagare slutade som sagt, sjukt tråkigt. Åkte så jag var vid jobbet runt 2, började inte förän 4 egentligen men ibland får man offra sig.. =) Jag gick och köpte blommor, en nalle och så ett kort där alla från "Spelet" skrev under. Hon blev jätte glad så det var kul att presenterna blev uppskattade! =D
Fick en jäkla massa komplimanger den dagen också, kom ju som sagt helt festpiffade. Men det var lite trevligt hihi =D
Efter jobbet åkte jag in till Harry B James där jag mötte upp Christer, Stoffe, Tony, Krille, Maria, Kalle, Lars (?), Roberto och några till. Att jag skulle hålla mig nykter gick ju åt helvete kan jag medela haha. Började med att eeeen cider kunde ju inte skada.. Sen en till kunde ju inte heller skada haha. Slutade iaf dricka vid 12 så jag skulle vara lite vettig på jobbet på lördagen. Träffade en del roligt folk kan jag ju lova hahaha. Blev iväg släpad av någon brud som skulle presentera mig för hennes kompis... Hrm, jag tror inte att rockkillar är riiiiktigt min typ alltså.. När dom har längre hår än mig, då blinkar varningssignalerna ;) Drog hem så jag var hemma typ .. 3 någongång. Somnade 4 och gick upp kvart över 8.. Petade i mig gorbys och sånt på natten så jag inte skulle vara så bakfull dagen efter.. Det gick väl sådär haha 
Antal timmars sömn; 4,25 h

Lördag
, började jobba.. 10 tror jag det var. Hade en jäkla huvudvärk, fyfan, tror dock det berodde mer på för lite sömn än alkoholintaget.. Men det är fri tolkning på det ;) Jobbet gick bra ändå, bara att se glad ut så ordnar sig allt ungefär =D Var sjukt trött efter jobbet, men det var bara att bita ihop för jag skulle ju som sagt på gayfest! Fyfan, det var det roooooligaste jag har gjort tror jag hahaha!

Mötte upp Ullis, Micke och hans pojkvän Niklas i gamla stan. Vi skulle käka middag på Torget tror jag det hette.. asså... Stämningen går nog fan inte att förklara, såå härlig! Blev presenterad för en massa killar, den ena snyggare än den andra, fyfan! Jag är inte alls bitter ;) haha
Men alla var supertrevliga, det var kindpussar hit och kindpussar dit, kyssar på handen, klapp på kinden, jaa allt! haha. Åt riktigt god mat, drack champagne och snackade med roligt folk. Sen när vi ätit och haft oss så började melodifestivalen! För vad är en gayfest utan melodifestival?! Samtidigt kom helrören fram så det var bara att ta för sig. Mycket mycket trevligt ;) Blev bortgift med en Daniel också, men vi kom fram till att istället för barn skulle vi skaffa hundar.
Det bästa var när Micke presenterade mig för många, det lät ungefär såhär varje gång "Det här är Fanny, visst är hon snygg!?" Först blev det alltid tyst, och då lägger han till "För att vara tjej alltså" Och då instämde alla som fan haha. Jag stod typ bara och garvade konstant haha 


Efter melodifestivalen skulle alla röra sig mot Linos tror jag det hette, något ballt gayställe. Hade så gärna följt med dit, för lär inte ha chansen att komma in där igen på några år. Det är 23 års gräns på tjejer där =( Men hade lovat Emily att komma och kolla på hennes spelning så det var bara att sätta sig på tuben hemåt.

Spelningen var skit bra, och det var riktigt kul på Spången.. Trot eller ej ;) Massor där som jag kände så jag vandrade runt mellan alla och var lagom överförfriskad ;)
Började vandra hemåt vid 1 när dom stängde. Hade typ .. 5 efterfest förslag, men jag skulle hem och sova. Började jobba 11 på söndagen så det var bara att pallra sig hemåt.. Fick sällskap hela vägen, det tackar jag för! =)
Djupa samtal om livet följde såklart ;) Stod och snackade med honom till 2 ungefär, då blev jag för trött..

Somnade runt 3, och skulle upp 9..
Antal timmars sömn; 6
Sammanlagt under helgen 10,25 h.
Antal jobbtimmar.. 14.. Alltså jobbade jag mer än jag sov haha

Det märktes igår kan jag ju lova.. Slocknade halv 9 i sängen framför datorn. Sov till ungefär 10 när Christer ringde och väckte mig, morrmorr! Kollade 3 avsnitt gossip girl, sen blev det sova från 1 till .. halv 1 =p Nu är jag nästan pigg iaf, lär vara i fin form tills imorgon =)

Skippade biologin idag, kände att jag verkligen behövde sova. Gick upp och drog till bilskolan, och det går såååå bra jag blir så glad! =D
Fick köra runt på dom större vägarna idag, öva på start i nerförsbacke nu och så blev det en del backning och så lite fickparkering på slutet ;) Jag gör tydligen väldigt snabba framsteg woohoo! Körkort i april-maj, här kommer jag!! =D

Efter det har jag faktiskt pluggat en del. Nästan klar med allt, det här provet lär gå bättre än förra iaf =p haha

Ska åka till Märsta imorgon och plugga lite med mina babes. Brukar bli väldigt bra =)

Så, nu tror jag faktiskt att jag har fått med det mesta från min helg.. T är förövrigt dum, jag börjar bli lite bittert frustrerad här.. Vet inte riktigt hur jag ska va.. Men men, tiden får utvisa hur det här ska gå ;)

Nu ska jag återgå till lite plugg om cirkulation ;)

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

god natt :)

2008-03-03 @ 22:45:41
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Elvis

asså visst är det lätt att helt plötsligt vara förlovad med en gay? de är verkligen huuur härliga som helst ;D

2008-03-05 @ 01:02:53
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0