Luftrörskatarr

Wooho, jag hade inte lunginflammation, utan "bara" luftrörskatarr. Får hoppas att det inte blir värre bara, då kommer jag fan avlida. Hostar konstant och så har jag runt 40 graders feber, vilket jag aldrig har haft förut tror jag. Jag mår så dååååååligt, jag vill inte vara sjuk längre! =(
Får inte i mig någon mat, utan lever typ på saft och värktabletter. Trevlig diet det här kommer bli ;)

Hade körlektion igår, var som sagt för snål för att skita i den haha. Fick träna på lite vändningar och bla bla, en tajtare fickparkering och backa runt hörn i lutning. Ooh, min lärare tycker jag är duuuktig =D=D Var lite jobbigt att köra när man var allmänt groggy utav alvedon och en redig feber, men det gick bra ändå =D

Har inte gjort ett piss idag, gick liksom upp ur sängen vid 7 idag.. Så risigt mår jag.. Fyfan.. Har inte gjort något vettigt i sängen heller, har typ sovit konstant mellan hostattackarna.. Jag tycker så synd om mig själv!! =(

Skulle ha kollat på film precis, the holiday, men den funkade inte.. Murr! Så då blev det lite antikrundan istället haha, sjukt lustigt program. Bästa var fan när någon tant hade med sig något och värderingssnubben driver satan med henne "Då kanske du inte vill veta vad den är värd?" Man såg verkligen hur paniken bara spred sig i hennes ansikte hahaha

Snackade med T igår, verkar inte som om han tokdissat mig, men samtidigt pallar jag fan inte vänta i hundra år heller. Får ta och snacka med honom lite mer innan jag bestämmer mig..

Nu sitter jag och väntar på att pappa och Jimmy ska komma hem så jag kan få lite service igen.. Jag vill ha saft, glass och ev lite makaroner också. Det kurrar i lilla magen som inte fått i sig riktig mat på 2 dygn *Klappklapp*

Om vi inte hörs igen, då har jag helt enkelt dött, men vi får hoppas på det bästa ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig!

2008-03-06 @ 22:15:26
URL: http://atopnotch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0