Lunginflammation?

Fan, jag tror jag har gått och dragit på mig en mysig liten lunginflammation.. Mindre trevligt.. Kände igår att jag började få ont i halsen och så feber.. Tänkte inte mer på det, men idag.. Fyfan, det gjorde ont i hela lungorna när jag andades in kall luft.. Murr!! Hostar som en tok också, och febern har stigit...

Gick precis in på vårdguidens hemsida, och läste lite om symptomen på lunginflammation.

Feber, check
Smärtor i bröstet, check
Ont när man andas in djupt, check
Hosta, check

Så det blir att gå upp tidigt imorgon och ringa farbror doktorn.. Jag har fan inte tid att vara sjuk!! =(
Ska fan ha körlektion imorgon också, kan bli riktigt intressant.. Jag har inte råd att slänga bort 600 kr på att inte gå dit, men är samtidigt så sjukt otaggad på att köra bil.

Frida har precis förbjudit mig från att gå till skolan imorgon haha, sötnos! Dock tänker jag inte säga emot henne, har knappt fått något plugg gjort ikväll så provet skulle ändå inte gå bra..
Men jag hatar att skjuta upp saker och ting! Gaaah haha

Pluggandet idag gick ändå helt okej, vi gick igenom allt och det mesta satt rätt bra. Vi kan när vi väl vill haha =D
Dock var kakprojektet det roligaste på hela dan haha =D

Näe, nu ska jag sätta på någon söt film och försöka sova bort min sjukdom.
Puss!


Kommentarer
Postat av: josiee

tack sötnos! Sov gott!

2008-03-04 @ 22:21:38
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0