Nope nej,

Idag är en sån här dag där inget kommer gå som jag vill. I can feel it.
Den började med att jag vaknar 8.30 av att "fyllot" ligger och hoppar (?) i våran tältsäng, den gnisslar.. Och min brors rum ligger vägg i vägg med mitt. Och nu har tolvåringarna förökat sig, dom är fyra stycken som sitter och skriker när dom spelar tv-spel (På våran nya mycket fina tv), dom slåss och är allmänt skrikiga. Inte bra för en irriterad jag :P

Jag har målat naglarna, samtidigt som jag har lyssnat på min skrikigaste musik, högt, för att överrösta dom små liven :P Hahah, vilka små skitsaker jag klagar över. Ursäkta.

Jag ska ut och övningsköra idag :) Det var länge sen, jag kan ju inte vara sämre än Fanny liksom, i Oktober, då jävlar ska jag ha körkort! På min födelsedag tillochmed! Eller ne, några dagar efter, höhö.

Ha en bra dag!


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0