Påsk

Jag har inte riktigt fattat att det är påsk alltså. Det känns fel på något sätt. Vi har inte påskpyntat eller någonting, tror inte ens jag kommer få något ägg från familjen heller. Men som tur är så fick jag av Julia, Andreas mamma. Så jag är inte så ledsen iaf ;)

Ska väl berätta lite om onsdagen.. Fyfan, hade så sjuuuukt kul alltså. Kvällen började med att jag och 3 till förkrökade lite hos Mr M, verkligen verkligen sista utvägen haha. Åker in till stan runt 10 tiden, möter upp några inne på Harry B James, och fler och fler droppar inte. Som mest var vi väl en 10-15 pers där de flesta jobbar på mitt jobb. Spelningen var skit bra, blev riktigt imponerad faktiskt. Hittade mig ett ragg också, fy satan vad snygg han är. Jag är helt såld haha. Han var militär, så hans kropp var ju inte fy skam alltså. Gaaah! Haha och han ringde mig igår igen, fast då sov jag så jag svarade inte. Murr! Ska väl skicka iväg något sms snart och se om han vill träffas något mihi =D
Efter Harry B så drog några vidare till After, var väl helt okej där. Var med rätt folk iaf så det var kul. Ansvarsfull som jag är så slutade jag faktiskt dricka innan vi kom dit, är inte helt fel att vara respektabel på jobbet faktiskt :P
Lite kul att det var ca .. 6-7 som jobbade dagen efter haha. Kvällen var riktigt lyckad iaf, dock lite mkt pengar som gick åt till dricka och taxi.. Men det är smällar man får ta ;)

Igår fyllde Jackie hela 18 år! Grattis igen! Vi var väl en 9 brudar som var hemma hos henne och åt middag och tårta. Dom andra drack, men jag pallade inte riktigt det haha. Jesper och company kom förbi också, riktigt trevligt. Runt 1 halv 2 fick jag skjuts hem och då var det bara att tokslagga. Var så stört trött så jag missade 3 samtal och några sms. Det är inte vanligt för att vara mig, jag brukar alltid vakna av mobilen.

Gick upp runt 12 idag, gjorde mig iordning lite halvt och åkte upp till jobbet för att skvallra lite med Angelica om hennes dejt ikväll och min militär haha.
Nu ska jag snart äta en massa påskmat, sen blir det utgång =D
Ska börja med att träffa två från skolan, och så lite kompisar till dom, sen ska vi väl ut på krogen. Vet inte vart dom har planerat att dra ännu. Ev kanske jag åker till Märsta och möter Emelie och Frida på någon fest där. Vi får se =)
Trevligt lär det bli iaf =D

Och imorgon blir det en rejäl utgång, för då ska Jackie firas ordentligt! Toxic ska vi nog till då. Ooh, kommer bli så kul! =D

Om vi inte hörs imorgon, glad påsk på er!
Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0