Strumpbyxor och högklackade skor

Vad gör man när man har tråkigt, och väntar på att klockan ska bli 17.00?
Jo, man testar olika kläder och skor! Just nu sitter jag här, klädd för fest ser det ut som.
Med strumpbyxor, "klänning"(Långt linne) och en svart liten fin kofta/tröja. Visst, dom här kläderna är vardag för vissa, med strumpbyxor och det. Men inte för mig, jag vet inte varför, men jag kan inte komma mig för att använda strumpbyxor till vardags. Det är inte jag liksom. Använder ni strumpbyxor till vardags?

Samma sak gäller med höga klackar, inte jag. Men ändå har jag köpt ett par svarta pumps, och så har jag mina orangegularöda ballerinas med kilklack, från vagabond, tre år gamla, använda högst 5 ggr. Men grejen är att jag vill använda höga klackar, så nu har jag gett mig fan på att börja med det. Ändå älskar jag mina svarta sneakers, och mina tygskor. Men nu ska det bli ändring. ;)

Haha, i brist på annat att skriva, fick ni läsa om mina klädbekymmer..

Ha en bra dag!

Frida

Kommentarer
Postat av: Bella

God morgon =)
Jag brukar aldrig använda strumpbyxor för de är verkligen så obekväma. Åker typ ner hela tiden.haha
Ha en bra dag!

2008-03-16 @ 10:13:06
URL: http://contactghost.blogg.se
Postat av: Elvis

Nja beror på vad du menar mera exakt med strumpbyxor ;P själv kör jag hellre på lite tjockare tights (iaf när det är kallt ute)
här i usa är det helt ute att använda strumpbyxor det anses vara tantigt:P

2008-03-16 @ 17:10:03
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: mims

ja ibland gör jag de:) det beror ju på om man har typ klänning lr nått;)

2008-03-16 @ 19:47:26
URL: http://mims08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0