The long and winding road

Jag måste sluta vara så lat.. lättare sagt än gjort. Känns som att man tappat orken nu när det är så himla mycket i skolan hela tiden. Tror inte jag varit plugg-fri nån gång den här terminen. Det betyder inte att jag sitter och pluggar hela tiden, men jag har alltid något att göra - även fast jag inte gör det. Har lyckats få liiiite gjort idag iallafall.

Jag funderar lite på det där angående strumpbyxor som Frida skrev om i förra inlägget. Kanske ska ha mina nya strumpbyxor imorgon. Spääännande

I torsdags var jag så trött att jag gick och la mig tidigare än vanligt, kunde jag somna? Svar: nej. I fredags var jag äääännu tröttare, firade kusinen så kom inte hem förns 12 nånting, kunde jag somna? Svar: nej. Så här har det hållt på nu i några veckor. Jääätteroligt! Verkligen. Nu dricker jag lite kamomill-te i hopp om att sprida luuugn i kroppen. Får se hur det går..

Ha en bra kväll
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0