Tidsfördriv

Börjar äntligen må bättre nu, kan t om sitta upp i sängen utan att bli snurrig. WOHO!! Men det negativa är att nu börjar jag bli så jäääääääkla uttråkad, tänkte städa rummet men det fick jag inte för pappa. Hrm, först gnäller han, sen när jag faktiskt tänker göra något åt saken då får jag inte.. Hrrrrm ;)

Så istället för att städa rummet har jag roat mig med att kolla igenom alla 5000 bilder jag har på den här datorn. Det var riktigt roligt faktiskt, massa störda bilder som jag hade glömt bort. Även en hel del sommarlängtan när jag kollade på dom bilderna. Lite bitterhet också, men det kommer väl automatiskt när man kollar igenom "sitt liv".

Hittade några roliga videos som jag tänkte dela med mig av haha

Frida, Förlåt! Haha men jag ser fan ännu värre ut än dig, så du får inte bli arg ;)
Den här videon filmades den 22 april 2007. Vi skulle ha tjejdag och vaxa benen på varandra.. Kläderna... Behövs det någon kommentar?
Observera gärna mitt ondskefulla fniss efter första rycket hahaha
Enjoy ;)



Ska även försöka lägga upp en video på när jag och Emelie tävlar i vem som kan få in flest popcorn i munnen samtidigt hahaha..

Då de flesta bilder är på oss fyra, mig, Emelie, Frida och Elvira, så dom blir ju som dom blir.. Det ord som ploppade upp flest gånger i min skalle var
"VAD ÄR DET FÖR FEEEL PÅ OSS?!" Hahaha men jag älskar oss ändå! ;)



Popcornfilmen ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha :D Härliga tider!! Fint med Shirley Clamp i bakgrunden! ;D

2008-03-08 @ 17:34:30
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0