Trött

Det ordet kan fan sammanfatta hela min tillvaro och mitt humör för tillfället. Jag är så äckligt jävla trött helt enkelt..

Trött på mitt jobb, jag jobbar för mkt, ställer upp för ofta och är allmänt för snäll.. Igår, jobba från 8.30-19.30. Om jag var trött sen? Skoja inte, jag hade feberfrossa och fick koncentrera mig på att inte spy på slutet. Var inte på långa vägar frisk då, och är det inte nu heller. Om jag fick något för det? Inte från dom som borde bry sig. Tacka fan för att jag har helt underbara kollegor som gör små, men betydelsefulla grejer. Ge beröm för att jag stället upp, ger mig en yoggi när jag håller på att kollapsa, lite komplimanger hit och dit. Sen det bästa är att man kan ha så sjukt roligt med dom allra flesta. Helt underbart.

Trött på T, jag vet seriöst inte hur jag ska bete mig längre. Jag är trött på att behöva tolka varje grej han gör, varje sak han säger. Trött på att behöva fundera över; Vill han träffa mig eller inte? Är han värd det, eller inte? Vill han något med mig eller inte? Är dom tillsammans igen eller inte? Jag är så trött på människor som bara inte kan kläcka ur sig hur fan dom ska ha saker och ting! Jag kan inte bestämma mig för om jag ska göra det lätt för honom eller ej heller. Ska jag bara dra mig undan och försöka ha lite stolthet i behåll, eller ska jag låtsas vara megadum och tvinga fram ett agerande från honom?

Trött på att du snurrar runt i mitt huvud till och från. Det gör ju bara så jävla ont! Det är så delade känslor om dig.. På ett sätt saknar jag dig, klart jag gör det liksom. Jag har varit med dig så länge så det är klart det sätter spår. Vi hade ju kul ihop. Men samtidigt så har du gjort mig så illa så jag vill bara springa iväg och gömma mig så fort jag hör ditt namn, träffar någon av dina kompisar, din familj.. Jag vill inte tillbaka till den tid vi hade, jag vill inte tillbaka till den personen jag var då.. Jag vet inte om jag ångrar dig, det tror jag inte. Jag ångrar dock att allt gick så som det gick, att du gjorde så som du gjorde. Men det jag ångrar mest är att jag litade så galet mycket på dig... Men ändå, du var mitt allt och ibörjan utan dig gick det ju inte så bra... Men jag har lärt mig min läxa, på ett hårt sätt.. Kan det inte sluta göra ont nu då?

Trött på skolan. Ja, det är bevisat, man kan vara skoltrött även fast man bara läser en kurs. En lektion i veckan! Herregud, hur svårt kan det egentligen vara för mig att orka det? Ge mig lite jäkla motivation tack! Jag tycker det är skit kul och jätte intressant. Men jag orkar bara inte ta tag i det..

Trött på mina jävla humörsvägningar. Det var fan bättre förr, när jag bara stoppade allt på hög bakom min mask. Nu funkar det inte längre = mitt humör växlar lika fort som vädret. Jag vill inte gå från megadepp till megaglad längre. Dock slutade kanske det andra sättet inte sååå bra med facit i hand heller...

Trött på att killkompisar försöker få omkull en, inse fakta. Jag tänker inte ligga mer er, inte nu, inte imorgon inte någon gång alls!! Ni blev mina kompisar och inte mina pojkvänner av en anledning. Och jag ligger inte med kompisar, punkt slut!

Trött på att vara singel. Ge mig en vettig och snygg kille som jag kan ha tråkigt med. Någon att sova med, ligga och snuffsa på hela natten. Någon som kan ta ner mig på jorden igen, någon att längta efter. Någon som "måste" bry sig, som "måste" lyssna. Är det för mycket begärt egentligen? Ge mig!! Jag är ingen singelmänniska, jag trivs bäst i ett förhållande.

Svar ja, jag är sjukt jävla bitter för tillfället. Sen att jag ska upp om ca 6 timmar gör mig inte på bättre humör.

Allt jag inte är trött på kan jag ta upp någon annan dag lite mer detaljerat, men några av dom sakerna är;

Brunisarna, behöver jag säga något mer?
Att det faktiskt går riktigt jävla bra med körningen.
Ni andra sockertoppar som förgyller mina dagar, vad vore jag utan er?
Hunkar som raggar lite på en, kick för självförtroendet!
Vissa på jobbet, ni är för bra helt enkelt!

Näe, nu ska bitterfanny gå och sova så jag kan vara rövslickar-trevlig imorgon mot alla andra som är bittra här i världen.
Puss! /Fanny

Kommentarer
Postat av: Elvis

HAHA tack för presenten fanny! (och ni andra!)
får förresten se till att förföra nån annan hunk istället hahaha :P
PUSS

2008-03-14 @ 20:41:43
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0