Uttråkad

Jag har så trååååkigt!! =(
Jag är inte tillräckligt frisk för att orka städa än dock, men det lär komma om någon dag eller två..
Bara ligga och kolla på tv orkar jag inte heller, jag kommer fan få liggsår snart i sånna fall.. Ont i ryggen har jag redan fått, wojne wojne =(

Har orsakat kaos på jobbet också, haha mycket illa. På en lördag, bara en som kan jobba.. Hm, det behövs vara minst 4 pers där på en lördag. Spännande hur dom tänker lösa detta ;) Får se om jag mår bättre imorgon, kanske hoppar in då. Får så dåligt samvete när jag rör till det =p

Febern är inte lika hög idag, vilket är jäkligt skönt. Hostar fortfarande, men det kan jag väl leva med. Har smittat jimmy också, hihi =D

Fan, jag som hade tänkt att dra ut i helgen.. Dom planerna raserades ganska snabbt.. =p Min första halvlediga helg på... 3 veckor eller något tror jag?
Gud hatar mig som sagt ;) Och elvis, säg inte emot, jag vet att han gör det ;p

Näe, ska gå och ta några alvedon nu, tudlu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0