Criminal minds

Ligger och kollar på det just nu, och egentligen hatar jag det programet. Och såna liknande. Jag är så jääääkla lättskrämd så jag får lite panik här och där ungefär. Men det är ju så braaa!

Har jobbat hela dagen idag, var helt okej. Fick hålla till ute i matbutiken och göra diverse grejer. Fick även sluta tidigare, me like! Kan iofs bero på att jag tjatade på T i  2 timmar att jag ville gå hem haha. Till slut fick han väl nog antar jag ;)

Den här och nästa veckas planering;

Skulle ha gått på Andreas studentskiva imorgon, men han har inte hört av sig ännu ang biljett osv så det verkar inte som om det blir något. Men kanske lika bra det iofs, har sjukt mkt fester på gång nu ändå så. Spara in lite pengar är inte helt fel om man tänker så.

Fredag; Fira Malins 18-års dag med middag hemma hos henne med tjejgänget. Kommer bli skit mysigt tror jag!
Lördag; Fortsätta firandet av Malin, denna gång med släkt och vänner (?) i någon lokal i stan. Ska vara där till ungefär 8-9 då jag ska dra till Spången för deras Rockabilly kväll. Hade sjukt kul sist så hoppas på en lika rolig repris.
Söndag; Dea och jag ska ev ta med Malin ut till något mysigt ställe och dricka lite drinkar. Sen ska jag iväg på Emilys studentskiva.

Tisdag; 3ornas utspring, Davids studentmottagning och sen är det 3ornas slutskiva på K15. Kommer bli stört kul!
Onsdag: Skolavslutning, något lär vi väl hitta på efter det. Annars har jag en studentmottagning att gå på där också.
Torsdag; Andreas studentmottagning, ser fram emot den som fan alltså. Träffa hans släkt osv som jag inte träffat på skit länge. Nostalgi på hög nivå typ haha.

Nu kanske det framgår rätt tydligt varför en dags förlorat festande inte spelar så stor roll ;) haha

Fredagen lär bli att bara dö i sängen för att sedan orka jobba hela helgen. Tänker fan inte gå ut nånting den helgen haha. Och nu ska jag hålla det också!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska bara kolla klart på Criminal minds sen blir det sängen. Ska upp och jobba imorgon kl 10, otaggad till max verkligen. Men men, det är pengar..

Puss och godnatt! / Fanny

Kommentarer
Postat av: Elvis

yeay fanny bloggar igen :D nu vet jag vad som händer i ditt liv:P snart kommer jag hem! :O

2008-05-28 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0