Hej hej!

Frida här, det var ett tag sen jag skrev här, oh ja. Men jag har liksom tappat lusten lite, precis som Emelie skrev i förra inlägget. Höhö

Just nu sitter jag på Svenska lektionen och gör en del uppgifter, slutar om en kvart. Är inte riktigt klar, men lämnar den sista till imorgon, när jag ska sitta hemma och plugga i vanlig ordning, älska mina lediga tisdagar. (Ironi)

Vad har hänt sen sist jag skrev? Typ inget, haha. Därför jag inte skriver, livet knallar liksom bara på i vanlig ordning. Det har ju blivit en del plugg, och en del träffande av härliga människor, en del sova, en del huvudvärk, en del glädje osv osv. Ja ni vet..

På Onsdag är det dansuppträdande igen! Hua, läskigt men kul. Får hoppas att jag inte är sjuk, har ganska stor risk att ha blivit smittad, då lillebror varit sjuk och även Tobbe. Får hålla tummarna för det bästa.

Snart är det bara en månad kvar till Elvis kommer hem, fyyfan vad roligt det ska bli att alla är samlade igen :D Brunisarna = <3 .
image263
Aaaaah jag längtar så det knakar! Elvis, COME HOOOOME! :D



Nåväl, vi hörs väl

Puss

Kommentarer
Postat av: Elvis

Jag kommer, jag kommer! :D:D

2008-05-13 @ 03:11:34
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0