Hejsan

Det skulle vara roligt om jag kunde skriva något intressant och spännande, något glatt och uppmuntrande! Men trots att jag har roligare saker att berätta så hinner jag inte ta mig tid till att skriva om det. Allt som får plats i min hjärna just nu är skola, skola, skola, plugga, plugga, plugga. Har just gjort ca. 60 frågor till fysiken. Och med gjort menar jag inte att jag kan det. Hjärnan har bara blivit mosig och seg så jag orkar inte göra resterande 20 frågor just nu. Det tog bara stopp liksom. Så nu är det bara att hoppa på nästa projekt! Engelskan. Den som sulle vara inne förra veckan, oooojdå.

Den här skolavslutningen kommer vara den mest efterlängtade någonsin!!
(Efter studenten.. men det är ju en bit kvar till den)

Endast två veckor kvar! Men dom två veckorna känns eeeevighetslånga! Aaaah jag vill att det ska vara sluuut på eländet!

Som sagt, vill ni läsa roligre inlägg, kom tillbaka om sisådär två veckor.

Vi ses då!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0