Högt över molnen...

Jag måste hålla med Frida i tidigare inlägg. Nu när man fått smak på bloggandet igen vill man bara skriva lite till. Och sen kanske lite till igen.

Jaja, måste även utnyttja detta tillfälle att berätta för er (få trogna läsare) om en sak som hände mig idag. Dela med mig av min glädje. Min fysiklärare kom fram till mig, klappade mig lite på axeln och sade (något i stil med): "Bra gjort på provet, du slog killarna. Bäst i klassen." O M G ! Jag kan fortfarande inte smälta det! Inte nog med att jag fick MVG på ett fysik-prov (omg igen!) jag slog även de två killarna som alltid turas om om "förstaplatsen" varje gång. Nu fick jag vara med i leken också.

Att slå till i underläge är nästan det bästa, ingen förväntar sig det och så BAM. Moahaha!

Okej förlåt för att jag låter skrytig och jobbig, men det här är min stund i rampljuset :') Låt mig njuta lite. Man vet aldrig när man hamnar här igen.. Jag brukar ju mest klaga jämt och ständigt så njut lite ni också ;D haha

Det är som att jag svävar...

/Emelie :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0