I'm alive!

Tänkte bara meddela att jag lever, även om det är med nöd och näppe haha. Nej nej, skojade bara. Jag är väl inte helt på topp, lite för lite sömn dom här dagarna, men annars är det kalas.

Har haft tre äckligt roliga dagar där en massa roliga, och korkade saker har gjorts haha. Men det har varit såååå värt det..

Ska nu sova, måste ladda upp inför ännu en utekväll imorgon haha. Om jag är taggad? Njee, men jag kommer bli.

Vipfest på något snofsigt ställe med en massa snygga människor, om jag skulle ångra mig om jag inte gick? JAAA!! Så därför är det bara att tagga till helt enkelt..

Vi hörs på lör-sön för en låång uppdatering.

Vi ses i dimman! ;)
Puss / Fanny

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

bra att du lever :) haha, sällan folk skriver; ses i dimman ^^

2008-05-09 @ 01:04:40
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0