I'm back!

Haha trodde ni att ni skulle slippa mig eller? NEVAAAH mahaha
Nej, så hemsk är jag väl ändå inte? Eller..? ;)

Det kanske märks att jag har haft lite bloggabstinens här eller? Min dator har/är skiiiit sämst så jag har varit lite smått arg här hemma. Och datorn är arg på mig, och då blir jag ännu argare och så fortsatte det tills den var så arg att den inte ens orkade visa upp en sketen jävla internet sida. Och då fick jag allt nog! Blev att ta bort allt skit jag kunde hitta, avsluta mina nerladdningar och voila! Här är jag igen!

Förhoppningsvis kan jag och datorn bli vänner igen, även om det är en del djupa sår som ska läkas först. Men vi ska försöka iaf.

Vad har hänt sen jag sist uppdaterade här då. Oj oj, måste jag ju börja tänka.. Jobbigt värre.
Jag jobbar som fan iaf. Men men ska inte klaga, det ger bra med pengar så. Sen kan jag faktiskt inte komma på vad jag gjorde förra veckan... Säkert inget roligt alls haha. Träffade säkert Christer och Christian en del, som vanligt liksom.
Så istället för att försöka komma på vad jag gjorde under vardagarna kan vi lika gärna hoppa till helgen! Woooohoo.. Eller nått haha.

Fredag, hade verkligen inte tänkt att dra till stan då eftersom jag jobbade lördag. Hade istället tänkt dra till en grillfest precis bredvid mig för att bara ta det lungt och ha det najs ungefär. Men Nina lurade med mig till stan, och vi hamnade på Huset. Dom hade sagt ett annat namn till mig så jag hade inte den blekaste vart fan vi skulle haha. Men väl där kände jag igen mig allt för väl haha. Men tänkte ge det en chans till, förra gången var det ju jag som var galet otaggad så. Vi var väl ett gäng på.. 8 pers eller nått sånt. Och väl där var det väl helt okej, men inte så mkt mer än så. Så runt 12 bestämmer jag mig för att dra hemåt och till grillfesten. Men den blir inställd när jag precis dragit, och bitter som jag då blir så pallar jag inte vända om och pröjsa inträde och garderob en gång till. Så jag åkte hem till Christer där dom satt några stycken och drack öl ungefär. Runt 2 fick jag skjuts hem så jag somnade faktiskt i hyfsad tid ändå. Pluspoäng där alltså haha.

Lördag, utgång med jobbet plus 60 års fest (20+20+20) väntade. Det kunde ju inte annat än bli lyckat liksom!
Börjar kvällen med att dra förbi stället där festen skulle vara, lämnar av min dricka och får skjuts till v-by där jag möter upp jobbgänget. Tror vi vart 13 pers allt som allt. Galet kul! Åkte in till söder, Broder Tuck tror jag stället hette? Var inget spec med det direkt, man kunde sitta och snacka och ha det bra typ. Jag lyckas få bartendern att minnas mig så väl så han visste redan vad jag skulle ha innan jag hann säga något haha. Och så fick jag det billigare i slutet. Ibland är det så najs att vara tjej!
Vid halv 12 känner jag att det är dags att dra vidare, ville ju inte missa festen där mr raggare befann sig. Så sticker dit, möter upp Joppe så går vi dit tillsammans. Och där var det sjukt kul, riktigt lyckat. Dock smakade vodka och cola bajs så jag pallade inte dricka mer där. Men det var ju inte värsta grejen liksom haha. Bara lite bittert att all min vodka försvann till alla andra förutom mig haha. Mycket trevligt folk där som man inte träffat på länge osv. Riktigt kul. Och kvällens plan blev EXAKT som jag planerat haha. Och med det så lämnar vi det ämnet haha.

Söndagen, sov skit länge och så tog jag det bara toklungt den dagen. Så stört skönt att vara ledig och inte behöva gå upp tidigt.
Helgens insikt. Det är skit jobbigt att sova och försöka se snygg ut samtidigt! ;)

Den här veckan då.. Hrm, jobbat såklart, vad annars liksom?
Idag var min första lediga dag, gaaalet skönt. Har annat jobbat hela långa dagarna, huahua.
Tillbringar mer och mer tid inne i maten nu, börjar nästan bli riktigt skillad faktiskt! Inte fått några klagomål än iaf, och får beröm från kunderna så det känns bara bra =)

Vad jag gjorde på min lediga dag?
Jag fyllde i min tatuering, ntu ser den verkligen skit fin ut. Mera.. bullig typ. Svårt att förklara men fin ser den ut att vara iaf. Gjorde fan ondare den här gången haha. Måste bero på att jag inte var fullpumpad med adrenalin den här gången. Men jag överlevde ännu en gång iaf, och det är det viktigaste! ;)
Sen åkte jag till skolan, fixade lite med nästa årets kurser osv. Mötte även mina favoriter där, en riktigt glad överraskning! Trodde inte jag skulle få träffa dom på 2 veckor ungefär.
Så vi drog runt lite i Kista efter att dom pluggat klart, ett par skor fick följa med mig hem.

Åkte sen till jobbet, och fördrev på tok för lång tid där borta. Nästan så det börjar bli pinsamt haha. Men finns så många som man vill prata med så det tar fan tid innan man kommer därifrån!

Har även färgat håret ikväll, och jag vågar inte gå och kolla hur det ser ut haha. Men det borde se bra ut, har kört på samma färg som jag brukar ha ungefär. Men första gången jag färgat själv så vi får se hur resultatet blir. I värsta fall hinner jag panikbesöka frisören imorgon innan jobbet haha.

Näe ska väl avrunda här nu tänkte jag. Kanske skriver ett till inlägg snart, har en jävla massa planerat framöver som jag så gärna vill dela med mig till er om ;)

Puss och kram! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0