Måndags pös

Idag har varit en riktigt riktigt najs dag. Sov ut som fan, väcktes vid halv 2 ungefär. Och sen dess har jag suttit i soffan med datorn och tvn på och bara haft det as kalas haha.

Min helg har varit kalas, har haft riktigt roligt, dock blev det lite för lite sömn eftersom jag även jobbade den här helgen. Men det är smällar man får ta.

Fredagen spenderades på Spången med typ halva västerort kändes det som, Det var kö in till Spången! Ni som vet vad det är för ställe förstår varför det är värsta grejen haha. Men jag hade skit kul där, träffade en massa människor man kände och det gjordes en del nya trevliga bekantskaper haha. Hamnade på någon b efterfest sen, men drog därifrån rätt fort. Var otaggad och jobbet hägrade så jag fick mig en redig promenad hem haha.

Lördagens jobb var mindre kul, typ ingenting att göra. Helt illa, det ska inte vara så när det är Elitloppen plus löningshelg! Något positivt var iaf att jag fick med mig 3 par jeans hem haha. Vi snackar total lycka här haha.
Efter det så drog jag hem och gjorde mig iordning snabbt. Grillning och inflyttningsfest hos brorsans kompis stod på schemat. Mötte upp dom i en park i sumpan där vi grillade och käkade massa gott. När det började bli kallt gick vi till lägenheten och kollade på schlagern. Jackie, Hanna och Ellen kom förbi en stund också, men det var kanske inte deras typ av folk där så dom drog rätt snabbt. Själv hade jag skit kul och var kvar där till 1 ungefär. Sen så kom en där på att det vore en skiiit bra ide för oss att gå hemifrån sumpan. Det tar ju bara en timme ungefär.. Men det är örhm. Chill eller nått haha. Men iaf, hem kom jag iaf.

Lyckades försova mig till jobbet, dumma dumma jag. Men jag var där på 10 min, och var riktigt tacksam över att jag glömt/inte orkat tvätta bort sminket på kvällen så det lallade jag runt med på jobbet haha. Och det såg riktigt bra ut!

Och så var det ju morsdag då också, så vi var snälla nog att bjuda mamma på middag hemma hos Robin, plus bio på det! Och blommor fick hon också haha.
Vi såg What happens in Vegas, stöööört bra haha. Och sen blev det en promenad hem därifrån också. Plus en liten omväg för att följa mamma en bit.
Så helgens slutsats blir att jag gått galet mkt den här helgen haha. Men det har ju inte skadat direkt, det är snart sommar och jag är inte ens i närheten av beach 08 än! Paniiiiik

Men men, nu ska jag nog ta mig en tupplur haha.
Puss / Fanny

Kommentarer
Postat av: Jackie

Nää, det klicka väl inte riktigt med dom. Sen ville jag hellre till Isak & Co också iofs

;)

2008-05-27 @ 00:22:20
URL: http://jackie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0