Min favorit är i Polen :(

Min kära laptop är på lagning! Och enligt en snubbe i skolan (Vad är han egentligen? Teknisk supporter?) Han iaf, har skickat den till "sjukhuset". Den ska få en helt ny skärm, då den gamla blev galen på mig, bilden liksom flipprade. Tydligen så lagas den i Polen.. Helt långt.
Jag ska få tillbaka den i slutet av nästa vecka, längtar tills dess. Dels pga det och dels pga att då är det snart sommarlov! Vi slutar den 4:de ;D. Den ni!

På måndag ska min blivande Chef ringa mig för mer info om i sommar, utbildningsdagar och så. Fyfan vad spännande det ska bli, hihi!

Och ja Emelie, bilden var inte vacker! Förutom möjligen ögonen då.. ;)

Aja. Vi hörs!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0