Promenad

Precis hemkommen från en lång promenad. Gick hemifrån runt 9 och kom hem nu. Blev nog runt 8-9 km allt som allt tror jag. Men jag tog ett avbrott mitt i promenaden och träffade favoritvovven och hennes sällskap. Var där ett tag, sprang runt med favoriten och hade det najs. Så sjuukt skönt att gå omkring ute nu, skit mysigt.

Har bara jobbat idag, rätt okej ändå. Börjar tröttna på att jobba varje dag, samma tider, med samma folk osv osv. Men men, det är pengar så får väl vara glad ändå.
Känns skit bra att jag sköter mig så bra i kassan nu att dom sätter in mig ofta på det ordinarie schemat. Jag är på g! haha

Dagens höjdpunk var en jätte söt tant som skulle skicka ett paket, och så blev det lite trassel med det. Det vägde lite för mkt så det blev jätte dyrt. Och då sa jag att hon skulle packa om osv. Och hon hade lite svårt med tejpen så då hjälpte jag ju såklart till, och så skrev jag om adressen igen. Och hon blev så glad och tacksam så det finns typ inte. Jag blev fan generad när hon sa massa söta saker som att jag borde stå med i tidningen och sånt. Sjukt söt tant, gjorde verkligen hela dagen. Levde på det skit länge =)

Har inte så mkt mer att skriva nu faktiskt. Ska snart sova och innan det ska jag försöka hinna/orka raka benen och fixa fossingarna. Så jag äntligen kan börja gå i kjol haha.
Ska till skolan en stund imorgon och träffa brunisarna. Myspys.
Men sen är det tillbaka till jobbet, såklart.. Tror jag ska ta samma runda imorgon också, promenader är väl ändå rätt bra träning?

Puss och godnatt! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0