Snaaaart

Sista provet är skrivet, sista skoldagen är avklarad! Har tyvärr två inlämningsuppgifter som måste skrivas om... så än är det inte slut. Men snaaart! Snaaaaaaart är det sommarlov! :D

Idag blir det fullt ös, måste städa rummet vilket tar tid för mig, och sedan sy in en klänning jag ska ha på mig imorgon då brooor tar studenten. Sen om jag är duktig blir det väl att skriva lite på de där arbetena..

Självklart har jag gått och blivit lite halvt sjuk nu också.. Det "brukar" drabba mig såhär i slutet på året. Visserligen är det inte så överdrivet farligt denna gång men iaf. När vi slutade nian hade jag två dagar tidigare haft 40 graders feber (som jag fick under besöket på grönan, inte världens roligaste dag direkt...) och på avslutningen mådde jag ju inte så underbart som jag kunde ha gjort.. Såg ut och kände mig förjävlig helt enkelt. Sen det faktum att jag hade två feta munsår på både över och underläppen hjälpte ju inte särskilt mycket heller. Fyfan.. hemska dag

Nej nu ska jag sluta tänka på det, blir bara bitter då :P Dags att börja städa.

Laaater
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0