Det 666e inlägget

Okej nu förstår jag varför ingen velat skriva ett inlägg på evigheter igen. För det inlägget skulle bli det 666e inlägget... Härligt, jag har precis skrivit djävulsinlägget ;) Det känns tryggt haha.

Min och fridas insiktsfulla msn-konversation såhär på söndagen:

Elvira<3 säger:

man ska vara rakt på sak

Frida. säger:

jaa

Frida. säger:

inte linda in det en massa

Frida. säger:

som sagt.. killar ,)

Elvira<3 säger:

elle rhur

Elvira<3 säger:

we hate them but we love them

Frida. säger:

oh yes

Elvira<3 säger:

vilka insikter

Elvira<3 säger:

oh no jag skrev det 666e inläggetpå vår blogg!!! damn it! det är värsta jävulsnrt!

Haha chocken jag får när jag inser ;) och jag är inte alls skrockfull, oh nej!


Kommentarer
Postat av: Frida

My name is satan, and i'm here to eat you! Muhahaha

2008-11-09 @ 21:58:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0