Vill man ha nåt, får man skaffa det själv...

... till exempel ett helt random inlägg på brunluggarnas blogg! haha nu är det dags att skriva lite igen. Kan ju köra en Fanny-genomgång av några av dagarna som kommer, så ni tjejer vet lite vad jag pysslar med i mitt liv nu när jag kommit hem igen ;) Inte för att det är lika spännande som Fannys, men jag gör mitt bästa haha ;)

Måndag: Gå upp extra tidigt för att plugga inför en redovisning, möte med min grupp i skolan (vad gör man inte för skolan..). Skola till halv fem, yeay, vilket betyder att det är mörkt när jag slutar. Sen konfamöte direkt efter skolan till ca 19. Raka vägen hem, till mat och säng :D
Tisdag: Skola, håltimme, skola, TRÄFFA BRUNLUGGARNA! Japp det är dags att ses! Förhoppningsvis kan Fanny bära med sig nallarna så Frida och Emelie äntligen får sina försenade födelsedagspresenter :)
Onsdag: Skola, how we love it, och sen jobb efter det till 20 :) Pengarna lär behövas när de rullar in efter jul!
Resten av veckan är helt oplanerad, så Fanny jag är absolut inte lika uppbokad som du är hela tiden haha ;)

Annars har jag varit helt otroligt SJUK på sistone, blev sjuk samma dag som jag skulle flyga hem från USA. Blev sängliggande i några dagar vilket var helt okej, men seriöst att sedan få ett gigantiskt munsår var lite att ta i... det gjorde att jag inte drog mig till skolan förrän förra fredagen. Jippie, som att jag inte redan var efter i skolan...

Om det är någon som är sugen på att gå ut i helgen är det bara höra av sig, för jag måste få parta loss lite. Gärna med en kombinerad fylla.

Nån gång ska jag väl skriva lite om vad som hände i USA också... nån gång. Men inte ikväll, för nu är jag trött och måste byta lakan och plugga lite till och sen sova på det.

God natt :)
/Elvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0