Back in the game

Efter några katastrofala veckor så tror jag faktiskt att jag är hyfsat på fötter igen. Märker snabbt hur kroppen lägger av när jag stressar för mycket och inte tar mig tid för mig själv. Men jag har bara mig själv att skylla egentligen, men samtidigt så måste ju allt hinnas med..

Vad jag har gjort dom senaste 2-3 veckorna.. Det vanliga antar jag, varit i skolan, på toook för lite dock. Jobbat, på toook för mycket och så har jag väl hunnit att festa en del. Mitt liv ser väl ungefär ut som det alltid gör typ.

Har haft en riktigt bra helg, fest fre och lör. Mycket mycket trevligt. Fredags var det Huset med Amanda och Jackie. Riktigt trevligt, och som vanligt en massa folk man kände där. Nu behöver jag inte ens stå i vipkön längre haha. Jag gillar mina vakter haha ;)
Igår var det först att bli uppdragen ur sängen av Louise runt 4, bara att packa ihop allt och dra hem till henne i Nacka. Där var vi allmänt tjejiga, drack vin åt middag och gjorde oss iordning. Mysigt som fan. Gillar min nya chef betyyyydligt mer än Åke-tråk haha. Efter att ha blivit lite lagom rund under fötterna begav vi oss först uppåt en trappa till hennes granne där vi spelade lite rockband, sen blev det taxi till Lemon bar på kungsholmen. 23 års ställe, och jag behövde inte visa leg. Och ja, jag är jävligt nöjd haha. Dock var det jävligt mkt "gammalt" folk där, så jag kände mig lite utstött så jag drog vidare efter 2 timmar. Denna gång till Toxic, tragiskt nog. Heeemska ställe! Men vad gör man inte för resten av ligan?
Blev en hyfsat tidig hemgång ändå, partyhumöret var inte på topp riktigt så.

Och min första helt jobbfria helg på TRE MÅNADER gick ju käpprätt åt helvete! Blev inringd idag vid 12, men söndagar är bra med pengar så bara att bita ihop typ.

Nu ska jag snart fixa mina chips, sätta på en bra rulle och bara vara allmänt jävla sliten efter helgen. Sjuukt najs! =D

Nöjd nu Elvis? ;) T är förövrigt överallt och ingenstans, och jag vet fan inte hur jag ska göra. Riktigt jobbigt...
Men men, chipsen kallar!
Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0