Ett liv, det verkar ju jobbigt att ha...

Jag förstååår inte hur folk har tid att ha ett liv egentligen, mina dagar är typ planerade veckor i förväg känns det som.. Jag vill ju vara spontan ibland! Men icke, bara för att jag har lov nu ska jag ju inte tro att jag får en lugn och behaglig vecka...

Mån
Ska "flytta" till mamma för en vecka, för brutalt mycket övningskörning och lite smörerier. Jag vill ha mitt körkort!
Under den här veckan ska jag även hinna ta igen en termin fysik A, själv. Nej men, jag som gillar fysik sååå mycket kommer jag klara det utan problem. Självklart! Matteprov har jag också nästa vecka.. Så det kommer bli pluggpluggplugg hela veckan..

Tis
Jobbar i buketten 14-18. Och innan ska jag köra mamma till jobbet, och sen sätta mig på BIBLIOTEKET och plugga. Kan ju lika gärna tatuera in nörd i pannan på mig på en gång...
Basketträning 20.30-22

Ons
Jobbar, sååååklart! Coop 16-19 ser det ut nu iaf, sen vet man ju aldrig hur det blir.
Antagligen sinnes mycket plugg och en del körning här också..
Basketträning 20.30-22

Tors
Coop 16-19. Historien upprepar sig än en gång här.. Sen ska jag ev till Harrys här, med raggargänget och dricka öl och lyssna på musik. Har inte träffat dom på grymt länge!

Fre
Buketten 14-18 typ, kan bli mer, kan bli mindre. Och glöm för guds skull inte att jag ska plugga här också...
Hoppas hoppas hoppas på att jag, Angelica och Louise ska sitta hos Angelica, dricka vin och ta igen månader utav tjejsnack. Det behövs verkligen!

Lör
Coop 11-16.
Sen snackar Elin om att vi ska ut där och göra stan osäker. Dock rätt oklart hur det blir, med tanke på att jag ju jobbar söndag.

Sön
Coop 11-16.

Utöver det som redan är planerat ska jag också hinna;
Träffa Frida, Emelie och Elvira. Dom har fortfarande inte fått sina födelsedagspresenter, och det är riktigt illa!
Fika med Malin och Emelie
Träffa Malin, Andrea och Isabella och baka bullar är vår plan. Vår årliga tradition =)
Umgås med Mamma, eftersom jag aldrig har bott hos henne så kanske jag måste vara lite social. Har även lovat att hjälpa henne att packa lite eftersom hon ska flytta snart.
Åka till gravarna och sätta ut ljus.
Och som sagt, sinnessjukt mycket plugg...

Ett liv, det verkar ju som sagt jäääävligt jobbigt att ha...


Puss / Fanny
Nej, jag är inte alls bitter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0