Finally

Efter många om och men, efter mycket tjat och gnat, har jag äntligen lyft arslet ur vagnen och börjat mitt sökande efter ett jobb! Jag är trött på att inte ha några pengar, jag är trött på att hela tiden tänka att jag måste spara, spara, spara och leva snååålt för att har råd med det jag vill. Och nej jag shoppar inte mycket, har inte shoppat loss på huuur länge som helst, ändå skriiker plånboken. Tror att det var tanken på att julen närmar sig (!) som fick mig att äntligen göra något åt saken!

Tänk vad härligt att få unna sig något utan att behöva leva som en fattiglapp resten av månaden. Tänk att faktiskt ha pengar på sparkontot! :D

Blev lite smått förolämpad häromdagen, på ett lite komiskt vis, haha. Var hos banken och skulle fixa internettjänst. Så visar hon som hjälpte mig vilka finesser som fanns på sidan och visade mina konton och sånt. Jag har ett "vanligt" och ett sparkonto. Hon säger: Och här kan du lägga till flera konton, om du till exempel vill ha ett sparkonto..

Man ser alltså ingen skillnad på vilket som är sparkontot och inte, eller att jag ens har något :(
Sorgligt..

Snälla snälla snälla säg att någon svarar och ger mig jobb!!!
/Emelie





EDIT: Fuck this shit...

Haha, hoppet har svikit mig än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0