Match!

Hinner inte skriva så mkt nu, ska sova strax för att orka gå upp imorgon. Enda tidiga dagen, och jag hatar den!!

Men iaf, var och tränade idag, med Amandas lag. Och jag är helt såld! Fyfan vad kuul det var!! Helt sinnes haha.
Gick rätt bra också, till min stora förvåning haha. T om så bra att jag ska få vara med och spela match på söndag!! Det är heeeeeeelt jävla galet! Jag trodde jag skulle bli utskrattad och aldrig mer få träna med dom, men icke. Tränarn var jätte nöjd över att jag ska börja där, och han var säker på att jag skulle bli "ett stjärnskott i laget"

Jag är så glad så jag vet knappt vart jag ska ta vägen haha =D
Men imorgon lär knäna göra sig till känna igen, och då kommer jag inte vara lika glad.. Men men, inget som går sönder, så då får dom göra ont bäst dom vill.

Bara det här jag ville ha sagt, natti! / Fanny

Kommentarer
Postat av: Cookie- Alexandra, KAKHUSET

Delar ni allihopa på bloggen? :O - Coolt i så fall! :)

2008-10-02 @ 18:25:20
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Vilken härlig ide:) Hoppas det går bra för er! Jo precis jag går ju på kgym globen och 3e året. Ja vi får se om den där kryssningen blir av :) Hoppas ni får en skön dag på Kgym Kista! =) / Cookie

2008-10-03 @ 09:27:43
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0