Myndig

Ja jävlar, nu är jag myndig haha.

Krogen var jävla skojig alltså, fick i mig två drinkar vilket räckte lagom eftersom att jag inte ville vara bakis dagen efter;)
En Strawberry Daiguri(?) och en annan som jag inte vet vad den heter. Gott var det iallafall. Och så dansade jag så att jag fick ont i fötterna haha. Men skoj skoj! Vi fastnade på vimmelbild också, kanske inte världens mest smickrande men ändå ;)


Sara, Jag, Sarah och Emelie :)

På Söndagen kom släkten och Tobbe. Det var mycket najs :)
Jag fick väldigt bra presenter! 1000 kr till valfria spabehandlingar, ny mp3. OCH hör och häpna: En resa till Mallorca ! Av tobbe :D Det ska bli så jävla najs alltså :)
Får två veckors lov dessutom haha, åååh! Jag längtar! Vi står på standbybiljett 19/10, så jag håller tummarna att vi kommer med :D Hemresan är isåfall den 23/10.

:D:D Jag är helt glad just nu, skulle kunna skutta upp och ner, men jag ligger så skönt här i sängen ;) haha.

Ha det så braa!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0