Piercing!

Piercing nr 2 har gjorts idag, och jag är så nöjd så nöjd! Att jag vågade först och främst, herregud haha. Har haft några skit dagar nu, så har inte varit i skolan den här veckan, men imorgon ska jag fan gå. Hatar när det blir såhär, skit jobbigt. Men allt som brukar behövas är en nystart, så igår shoppade jag en del, och idag blev det piercing som sagt.
För min del blev det i bröstvårtan, och Elvira gjorde naveln.
Måste erkänna att det inte direkt var behagligt, men man överlevde iaf. Trodde det skulle vara mkt mkt farligare än det var, så det är ju positivt iaf!

Gjorde piercingen på lilla gatan, där jag även tatuerat mig, kändes jävligt bra och proffsigt där. Och jävligt tacksam blev jag över att han satte fram en skärm när det var dags för mig haha. Tillräckligt jobbigt att flasha boobsen för en okänd snubbe så att slippa göra det inför alla i studion uppskattades haha.

Gillar att det nästan var exakt 1 år sedan jag gjorde min tungpiercing, lagom intervall på dom haha.
Lite synd att jag inte kan lägga upp en bild på piercingen, eller kan och kan haha. Bör kanske man ska säga istället. Elvira kan ju visa bilder lite hur som helst haha den jäkeln.

Till lite tråkigare saker, A har hållt på och bråkat igen... Jag orkar seriöst inte, riktigt tragiskt. Nog sagt om det..

Matchen i helgen gick sådär, vi förlorade och jag insåg hur mkt jag faktiskt glömt bort. Men några poäng blev det iaf så för att vara första matchen på 5 år så får jag väl vara nöjd! =)

Jobbade första dagen på buketten idag också, och det gick bara bra. Fick t om vara själv där i en halvtimme! Iofs kom det inte en människa då, men iaf! Och det hann bara gå 2 timmar innan en gubbe frågade hur mycket jag kostade... Komplimang antar jag? =s

Ska nog försöka gå och slagga nu, fast först väntar första tvätten. Något jag INTE ser fram emot!

Grattis till Frida i efterskott också! Nu är vi alla myndiga =D

Puss / Fanny

Ps. bör man berätta för familjen vad man har piercat haha, eller är det något man ska hålla för sig själv? =p

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Kika gärna in på min bogg =)

2008-10-08 @ 15:19:09
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Jackie

Ja tack, jag kan gärna låna ditt köra-bil-spel hihi;)

2008-10-15 @ 23:11:41
URL: http://jackie90.blogg.se/
Postat av: Jackie

Ja tack, jag vill gärna låna ditt köra-bil-spel hihi;)

2008-10-15 @ 23:12:58
URL: http://jackie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0