The krog

Ikväll ska jag på krogen för allra första gången! Wieho!
Jag fyller ju 18 imorgon, så jag ska gå in klockan 00.00 haha. Det ska bli kul. :) Men det blir bara nån drink, har ju somsagt födelsedag imorn med släkt som kommer, kul att vara bakis då liksom haha. Tar bara med mig 200 kr, så det lär jag inte komma långt på, smart va? ;)

Vad har hänt annars då? Inte så himla mycket, Tobbe kom igårkväll och sov här tills idag. :)
Sen så har det bara varit skola i vanlig ordning.

Nää, jag är taggad på att äntligen bli myndig.

Nu är det bara 6 timmar kvar på min omyndighet, det känns rätt så overkligt. :P haha

Aja.

Ha det så bra ikväll!

/Fridaa


Kommentarer
Postat av: elvis

GRATTIS!!!!!!! (eeh lite tidigt kanske haha ;))

2008-10-04 @ 23:27:02
Postat av: Emelie

Krogen ägde! :D Grattis igen!!

2008-10-05 @ 20:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0