Back from work

Kom hem för en stund sen, lyckades få skjuts hem av Adolf, riktitg najs. Speciellt när jag fortfarande är så förkyld så borde inte vara ute och gå så mycket.

Jobbet gick brao, var rätt kul så. Jobbade med Gusten vilket alltid är kul. Lite trist bara att det här var hans sista dag uppe i gruvan. Men kommer träffa honom iaf så det är najs.

Ooh, på onsdag ska jag och Elvira få ta ut Emelie på krogen! Feeett kul! Intruducera henne för krogvärlden ;)
Och Frida, snart får du också sötnos =)

Ska kolla klart på idol nu, sen ska jag försöka plugga lite.. Mitt pluggande tidigare idag resulterade i att jag sov 4 timmar istället. Snoozade 45 min, gaalet skönt!

Måste jobba imorgon också, 16-19. Men det funkar så ska inte klaga. Sen jobbar jag hela helgen, fast mamma skulle ta halva ev hela min söndag, så på lördag blir det fest!
Taggad till max verkligen, är så jävla sugen på att festa. Roligaste gänget också, sjukt många från jobbet som ska med. Får se vart vi hamnar bara, äldre skaran vill till debaser, men där är det 20 års gräns, så vi får se helt enkelt.

Emelie, 6 dagar kvar! ;)

Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0