Bye bye stygnen

Aah total lycka! Stygnen är här med borttagna ur min stackars lilla mun. Känns mycket mycket bra. Men fyfan vad ont det gjorde att ta bort dom, onda tandläkare! Jag har aldrig haft tandläkarskräck förut, men undrar om det inte är på gång nu efter alla dom här besöken. Hoppas fan på att mitt tandkött sköter sig nu, annars blir jag galen. Och rackarns tur att jag har gratis tandvård ett tag till haha, annars hade det här blivit en dyr historia...

Blir ingen skola idag heller, men måste upp och jobba 3 timmar iaf. Hade lovat brorsan att ta hans pass eftersom han tog mitt förra veckan. Så inte mkt att göra åt, ska lägga mig i soffan (igen) och läsa lite i About a boy, engelska uppgift.. Woohoo.. Råkar jag somna så var det ju inte mitt fel iaf haha.

Pirates of the caribbean maratonet gick ju åt helvete. Laddade hem alla, ettan funkar som den ska, tvåan fuckar ur totalt så det slutar med att jag springer till folkan och faktiskt hyr film jäveln haha. Laddar hem trean, tror ni den funkar? Neeij! Och inte när jag laddar hem en till. Iofs är det mitt fel, filerna är inte komprimerade som jag är van vid. Så blir att ringa brorsan snart så han kan fixa det haha ;D

Men kanske tur att 3an inte funkade, då hade jag väl somnat runt 6-7 imorse istället för 4 =p

Näe nu ropar boken på mig, någon nytta ska jag väl göra fastän jag är sjuk..

Kul att jag kan glädja någon med mina uppdateringar haha =D Nu väntar jag bara på att resten av ligan ska börja skriva igen, jag vet ju inte vad ni gör om dagarna längre?!

Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0