Elvis har ordet

Nu var det ju ett tag sen igen, men så kan det gå! Riktigt kul att se att iaf fanny skriver mer igen, det är bästa sättet att hålla reda på mina "luggar" haha :P
Vi ska ju ses imorgon alla fyra, woho! Ser fram emot att laga middag och snacka skit, det är bäst! Och som vanligt blir det hemma hos fanny förstås :)
Sitter och glor på idol, kom inte hem förrän för en halvtimma sen och nu blir det softa i soffan haha
Åh idag var det så jäkla skönt väder ute, och tur är det för jag är redan trött på tråkigt höstväder. Satt ute med Andrea idag på håltimmen och stekte i solen, det är nästan alltid varmt i solen utanför skolan:) Och så köpte vi kaffe igen... det har nästan blivit en daglig tradition, eeh eller ska vi kanske kalla det beroende... brukar ju handla på espresso house, men det är dyrt i längden :( så idag blev det 7 eleven, helt okej (:
Oooooh har så mycket att tänka på!! Orkar inte :( Imorgon måste jag få prata av mig tjejer!

puss från Elvira "Elvis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0