Frusna tår

Kom precis hem efter en promenad med Christer, Stoffe och såklart, favoritvovven! =D
Blev en rätt kort runda idag eftersom mina benhinnor håller på att ta död på mig. Dags att ta tag i byte av doktor osv, och se till att skiten blir uppsnittad haha ;)

Träningen i torsdags gick kanon, men fyfan vilken träningsvärk man fick sen då, heeelt galet! På torsdag är det dags igen, taggad till max!

Fick reda på i fredags att mina äckelchefer ändrat mitt schema totalt, så nu ska jag börja leta efter ett nytt så jag kan säga upp mig. Tänker fan inte stanna kvar där längre om det ska vara såhär. Jag kan inte gå runt på att jobba var 8e söndag och typ varannan lördag. Helgerna är dom enda tiderna jag kan jobba typ, och nu ger dom mig inga helger. Skit logiskt! Gaah är så jävla förbannad just nu haha.
Så efter det här ska jag skriva på mitt CV och sen är det bara att ragga jobb utav bara helvete.

Eftersom jag blev så jävla lack i fredags så bestämde jag mig för att skita i min lugna helg. Och mamma bytte lördag med mig så det var bara att tagga till för fest. Efter diverse fontänbadningar blev det bara jag och två killkompisar från jobbet som gled runt. Och jag var i princip spiknykter så det var jävligt underhållande att lyssna på dom haha. Vi gick runt lite, kunde inte riktigt bestämma vart vi skulle, men till slut blev det Huset igen haha. Så sjukt najs att kunna gå före i kön där varje gång. Me like min vakt haha.

Träffade så sjukt mycket folk jag kände där, helt galet. Men riktigt riktigt kul var det! Sen blev hemgången vid halv 4 en helt egen historia haha. Fick släpa hem två dyngraka killar, men fick kanske igen från helgen innan när det var totalt tvärtom.
Slaggade hemma hos T också, vi hade en del att prata om och när vi var utanför honom pallade jag inte gå mer i mina skor. Och då hade jag redan gått från vällingby till honom i bara strumpor hahaha.

Igår blev det bara en tok lugn kväll, kollade på night at the museum, käkade pringles och choklad haha. As najs! Precis vad jag behövde för att orka jobba idag.

Näe, nu väntar mitt CV!

Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0