Inte utan min cocacola

Gårdagen var jävligt najs, dock så blev det på tok för mkt av det goda för lilla mig så jag mår verkligen som jag förtjänar idag. Fyfan, har verkligen en "jag ska aaaaaldrig dricka igen" dag haha.
Men najs var det innan iaf. Vi blev väl 12 pers allt som allt till slut, riktigt kul. Även lite nytt folk från jobbet var med den här gången så det var en hitt.

Kvällen började på nivå haha, men vi fick ett bord där så det funkade. Sen är det ju så jävla billigt alltså, helt sjukt.
Efter att vi samlat ihop oss alla drog vi till huset. "Min vakt" jobbade så alla vi fick glida in före kön, riktigt riktigt trevligt haha. Hörde av Jackie att dom hade stått i kön i typ 30-40 min och den känns ju inte så jävla rolig.

Stötte på en del folk man kände igen, en gammal klasskompis från 7an osv, det var riktigt oväntat.

Blev en rätt tidig hemgång, tror alla blev lite väl överförfriskade haha.
Skjuts hem fick jag också, det tackar jag för. Tuben hem hade nog inte varit rolig alltså. Hua..

Väckte Pappa när jag kom hem haha, sjukt pinsamt. Det jag hade fått i mig under kvällen ville helt enkelt inte stanna kvar om vi säger så.. Men men, sånt som händer =p

Orkade aldrig gå upp och jobba idag heller, mamma fick ta hela passet istället för halva. Hade inte varit kul att jobba idag alltså, fyfan. Jag tror inte jag blev nykter förän jag hade fått i mig mat, och det var vid sju ikväll haha. Och självklart, min 2 liters cocacola köptes också. Jag är inte människa utan cola dagen efter haha

Nu har min film laddats hem klart, ska kika på Blades of glory och se om den är sevärd. Skola imorgon ju så måste ju vara pigg! För sen ska jag och Jackie fixa gymkort och sen träna.

Natti! / Fanny

Kommentarer
Postat av: Jackie

Vad diskuterade vi i Magaluf?! Vem var vad? hosthost

"YOU SLUT" är allt jag säger;) Hahahaha

Fast gillar dig iaf tihi

2008-09-24 @ 23:20:30
URL: http://jackie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0