Klantarsel

Självklart så var det inte skolfoto idag, utan nästa vecka! Bra där Fanny, verkligen! Haha men men, inte så mkt att göra åt saken. Som Elvis precis sa när jag gnällde om att t om mitt hår var skit snyggt; Nu vet jag ju hur jag ska göra nästa vecka haha.

Mitt matteplugg går åt helvete också, orkar verkligen inte tänka matematiskt när jag är sjuk. Så det enda jag gör är att ligga i soffan, glo på tv, hänga på msn och ladda hem filmer och musik. Skit spännande... Kommer fan få liggsår snart eller något haha.
Men något positivt är iaf att jag har några nya filmer på datan nu, woohoo =D
Nu är det bara filmsällskapet som saknas... ;)

Nje, om jag skulle försöka med matten iaf. Har ju ändå prov imorgon som jag verkligen borde göra..

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0