Migrän

Har precis vaknat igen, blev ingen skola för mig idag inte. När migränen blev så jobbig att jag såg dubbelt kändes det inte som den bästa idén. Och det enda som hjälper för mig när jag har det är att sova så mkt som möjligt, och vara i ett mörkt rum.

Men nu ska det bli andra bullar! Ska snart traska upp till vällingby där Micke och lunch väntar. Sen blir det gym någon timme och efter det ska jag och Jackie gå på Core! Sjukt taggad haha, men lär säkert ångra mig imorgon när jag inte kan röra på mig ;)

Har inte riktigt haft tid och skriva dom senaste dagarna. Har haft rätt mycket plugg, vilket suger. Men när det resulterar i ett klockrent MVG på fysikprovet igår så inser man att det nog var värt det iaf =)

Och igår var det derby, det som började sååå bra men slutade i katastrof ungefär. Nog sagt om det haha.

Och Emelie har blivit 18!!! Välkommen in i krogvärlden haha =D Förlåt att det inte blev någon drink eller så igår, men hoppas du hade världens bästa födelsedag! =D

Näe om jag skulle ta och packa ihop mig så micke slipper vänta så länge..

Puss / Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0