Nattinatt

Har precis kommit hem och ska försöka slagga när som helst.. Imorgon väntas uppgång vid halv 8, på en lördag! Fan skandal, men måste man så måste man. Jobbar 9-16 så det blir ju hyfsat med pengar ändå.

Jävligt najs dag, vid 1 åkte jag och hjälpte Jimmy få hem sin soffa som han väntat på i 2 månader haha. Sjukt snygg. Efter en massa krågel så fick vi ihop den iaf, mästerbyggaren Fanny var ju med liksom ;)

Efter det var det bara att rusa till jobbet, jobba 16-19.. Fick reda på att mor min tydligen köpt sig ett radhus bara sådär. Överraskande som fan. Om jag tänker bo där nu? Hell no, inte en chans. Hemskt men sant...

Drog hem till Jesper där dom satt och krökade lite, spelade något spel som faktiskt var jävligt kul haha. Men var inte så mkt drag där så jag beställde skjuts hem till Anton istället där desto fler satt. Stannade typ 2 timmar bara, ska ju upp tidigt imorgon så. Men var riktigt trevligt, alltid kul att sitta och snacka skit så.
Fick sällskap hem av Pete snäll som han är, och en del djupa samtal blev det också haha. Av någon anledning har han och jag alltid det, men det är najs ;)

Imorgon vankas det som sagt utgång, är taggad till max! Bara jag mår bra imorgon så jag inte blir sjuk igen. Men alkohol ska väl döda bakterier?! ;)
Lär bli huset för mig, Jackie och Hanna ska dit så drar nog dit. Pallar inte att ev komma in på ett ställe, och lämna resten. Sen är jag sugen på att dansa, och en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0