Pingpong!!!

Pingpong.
Okej här skriver jag ju... ähm sällan kan vi väl säga. Inte ens tio gånger totalt tror jag att jag har skrivit. Men sen blir det liksom så att jag har min andra blogg som jag inte heller skriver i men som oftast går före. Och har jag en gång skrivit av mig så orkar jag inte skriva igen.
Fast jag måste medge att jag inte kan komma och klaga på att ni andra tjejer inte skriver när jag inte gör det själv.
Såååå för att kunna få klaga lite (hehe är man svensk så är man) så skriver jag här nu(: Visst är jag smart?!

Dagens shopping nr 1 blev en massa supplies till skolan (ursäkta min svengelska men jag går i en engelsktalande skola så det blir lätt lite gott och blandat). Jag blir galen på oordning så det blev en jättebra svart mapp där jag kan lägga alla onödiga och nödiga (haha) papper som vi får. NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0