Sjuk

Blev ingen skola för mig idag, är helt tok förkyld. Vart fan kom den här förkylningen ifrån?! Men jag har ändå varit lite duktig idag. Rensat mina garderober och tagit bort en hel soppsäck med kläder som dom andra brudarna ska få gå igenom haha. Och så har jag tvättat, är inne på min andra maskin nu.

Fast egentligen borde jag ha pluggat matte som en tok...

Annars då? Örhm, skolan rullar på som den ska. Är lite bitter över att behöva gå där, men måste man så måste man. Och mitt schema är ju så sagolikt så jag ska fan inte klaga haha. Och klassen blir bättre och bättre så det är najs =)

Har även klippt av strängen till underläppen, och det var fan inte najs någonstans. Fyfan vad ont det gjorde så fort bedövningen släppte. Så efter i onsdags har jag knarkat alvedon som fan. Längtar till på torsdag då jag får ta bort stygnen! Total lycka, jag tycker inte om att ha 4 stygn i käften =/

Helgen som var blev en riktig slapparhelg. Sjukt ovant.. Var bara hemma och tog det lugnt och pluggade en del, och så jobbade jag på dagarna. Känner mig riktigt duktig som faktiskt inte gick ut trots ca 8 olika alternativ. Lite creed till mig där =)

Planen är att dra ut till helgen, men får se hur det blir med det. Är tydligen uppsatt på att jobba, och då kommer jag snart ha jobbat 6 helger i rad... Får se om jag pallar klaga, jag får ju betalt iaf. Och jag kanske behöver en vit månad eller så haha. Kan vara bra att tagga till inför Frida och Emelies 18-års fest!
Dom blir fan 18 snart, det är heeelt jävla galet! Kommer ihåg när jag precis fyllt, och det kändes som om det var år och dar kvar tills dom skulle fylla.

Har även lyckats ha 2 fester här hemma, riktigt trevligt. Första var hur lyckad som helst, alla var väl kvar till ungefär 3-4 och runt 6 halv 7 fick jag också sova haha. Andra började jävligt bra, med massa trevligt folk från jobbet och en jäkla massa alkohol. Men den slutade inte så bra, blev massa bråk med A av någon skum anledning, så jävla onödigt. Vår brevlåda förstördes också... Efter det var väl inte partyhumöret på topp kan man ju lugnt säga. Men alla andra hade nog trevligt så haha.

Näe, snart dags att hänga maskin nr 2, ska (återigen) försöka skärpa mig och faktiskt skriva här.
Puss! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0